- خدمات 

 
 آذران وزنه

 


 

تنوع محصولات جرثقیل

 


 شرکت آذران وزنه پویان با دارا بودن متخصصان مکانیک و برق در زمینه نصب و راه اندازی انواع جرثقیل های سقفی، دروازه ای، نیم دروازه ای و بازویی دارای سابقه طولانی بوده است.

 نصب و راه اندازی : از شرکتهایی که جرثقیل آنها توسط این شرکت نصب و راه اندازی شده است می توان به اسامی ذیل اشاره نمود

  • فولاد مبارکه
  • پتروشیمی لاله
  • فولاد صدر لرستان
  • فولاد شاهرود
  • گندله سازی اردکان
  • فولاد آذرخش مشهد
  • فولاد یزد
  • نیروگاه یزد
  • فولاد شاهرود
  • نیروگاه شاهرود
  • و غیره

 

 
 

نگهداری و تعمیرات:

 سرویس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه : مجموعه فعالیت ها و روش های منظم و دوره ای است که به منظور بررسی وضعیت موجود, به روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب,انجام می شود. به نحوی که افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه های سنگین خرید و تعمیرات قطعه برای مجموعه به حداقل برسد. هدف اصلی نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه( سرویس نگهداری )، ایجاد روشی سیستماتیک جهت کنترل وضعیت تجهیزات و دستگاه‌های موجود و بهینه کردن توانایی‌های آن‌ها به منظور رسیدن به حداکثر کارآیی و کاهش نرخ خرابی و از کار افتادگی آن‌ها است ، از طرفی دست یابی به اهداف دیگری نیز در کنار رسیدن به هدف اصلی فوق مورد نظر می باشد.ما این امکان و اطمینان را به شما می دهیم که شرکت آذران وزنه پویان با اشتیاق فراوان تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهد.

 

تست و بازرسی: با توجه به مشخصات فنی، کدها و استانداردها و سایر مفاهیم قراردادی و همچنین بر اساس ایستگاه های مختلف ساخت به منظور برنامه ریزی و اجرای فعالیت های تست و بازرسی در طی فرآیند ساخت یک کالا، سندی از طرف سازنده تهیه می گردد که در آن فعالیت های تست و بازرسی در هر ایستگاه، نوع و سطح بازرسی برای هر رده ی بازرسی فنی و یا کنترل کیفی تعیین می گردد. این مدرک طرح تست و بازرسی (ITP) نام دارد و پس از تأیید، کلیه ی رده های مذکور لازم الاجرا خواهد بود . در این مدرک دستورالعمل (رویه) مربوط به اجرای هر فعالیت بازرسی و تست، استاندارد مرجع، محل تست و بازرسی، نوع گزارش و میزان مشارکت رده های مسؤل درج می گردد.

تست و بازرسی برروی جرثقیل سقفی برروی سازه، بالابر قطعات برقی و ریل های حرکت عرضی و طولی انجام می پذیرد.

به عنوان مثال یکی از تست ها و بازرسی ها برروی سیم بکسل بالابر صورت می پذیرد که اگر سیم بکسل دارای زدگی ویا اصطلاحا ریش ریش شدن و همچنین کم شدن قوای سیم بکسل شود سیم بکسل قطعا باید تعویض گردد.

شرکت آذران وزنه پویان با داشتن فرمهای بازرسی قطعات و سازه همه  نقشهای مربوطه را به بهترین نحو ممکن انجام داده و گزارش را در اختیار کارفرما قرار میدهد.

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش بخش مهمی از رقابت غیر قیمت می باشد که اغلب در تولید کالا توسط افراد یا شرکت های معدودی یافت می شود. این خدمات می تواند روشی برای تشویق مردم به خرید محصول در مرحله باشد و می توان از آن برای توجیه قیمت بالاتر برای کالای مناسب استفاده کرد. همچنین بر شهرت بلند مدت شرکت مؤثر است و می تواند بر فروش های آینده تأثیر بگذارد. اما با این حال، این هزینه ها را نیز به شرکت ها تحمیل می کند.

به طور کلی می توان گفت که خدمات پس از فروش به فرایندهای مختلفی اشاره می کند که باعث می شود مشتریان از محصولات و خدمات سازمان رضایت داشته باشند. نیازها و مشتریان بایستی برآورده شود تا آنها بتوانند سخنان مثبتی را گسترش دهند و رضایت مشتری از محصول یا کالا نقش مهمی در ترویج محصولات و خدمات برندها دارد. این خدمات باعث می شود محصولات و خدمات از انتظارات مشتریان برآورده شده یا از آن پیشی بگیرند. این خدمات شامل فعالیت های مختلفی برای یافتن اینکه مشتری از محصولات راضی است یا خیر؟ از این رو این خدمات جنبه اساسی مدیریت فروش است و نباید از آن چشم پوشی کرد.

خدمات پس از فروش در شرکت ما جایگاهی خاص دارد بدین معنی که ما با فروش قطعه و خدمات یک مسیر مشخص را به همراه خریدار می پیماییم.

مسئله ای که برای ما بسیار اهمیت دارد رضایت مشتری حتی در زمان پایان گارانتی می باشد.

ما رابطه خود را با مشتری در زمان استفاده قطعه یا پایان یافتن گارانتی هیچگونه قطع نمیکنیم.

از اهداف شرکت ما در زمان گارانتی و بعداز آن رضایت کامل مشتری می باشد. 

مشاوره: شرکت آذران وزنه پویان در زمینه مشاوره در طراحی، ساخت، نصب و تعمیرات جرثقیل سقفی برای تمامی کارفرماهای محترم همیشه پاسخگو بوده است؛ تا بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

متخصصان ما در زمینه جرثقیل سقفی، زنجیرکابل، جکهای هیدرولیک و پنوماتیک دارای تجربه ی بالایی بوده است.

شما کارفرمای محترم اگر در زمینه انتخاب جرثقیل سقفی، جکهای هیدرولیک و پنوماتیک،زنجیرکابل و همچنین قطعات تولید شده توسط این شرکت درخواست مشاوره دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه آذران وزنه پویان بهترین مشاوره و تجربیات را دراختیار داشته باشید.

ما این امکان و اطمینان را به شما می دهیم که شرکت آذران وزنه پویان با اشتیاق فراوان تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهد.

  • جرثقیل ضربه گیر
  • لنت و مگنت
  • کابین جرثقیل
  • انرژی گاید
  • ریموت کنترلر
  • صندلی اپراتور جرثقیل سقفی
  • تابلو برق1
 
آذران وزنه


 گالری تصاویر شرکت آذران وزنه پویان


─ بیشتر بدانید


نکات ایمنی کار با جرثقیل سقفی

چرا مهم است ؟


شرکت آذران وزنه پویان : همیشه بخاطر داشته باشید که انجام باربرداری بطور نا ایمن می تواند باعث صدمات جدی به افراد و تجهیزات و یا حتی منجر به مرگ شود.


خدمات

1بازدید های روزانه را انجام دهید
طبق قوانین انجام بازدیدهای روزانه توسط اپراتور الزامی است.
2از جرثقیلی که محدود کننده ها – سیم ها و ابزار باربرداری آن معیوب است استفاده نکنید.
3قبل از شروع به حرکت کارگران حاضر در مسیر جرثقیل را آگاه کنید
با استفاده از آزیر اخطار در تمام مدت آنها را از حضور و حرکت جرثقیل آگاه نمائید. افراد باید فاصله کافی داشته باشند.
4هرگز بار را بصورت معلق بالای سر افراد نگه ندارید.
5هیچ فردی اجازه ی سوار شدن روی قلاب یا بار را ندارد.
6از اعمال اضافه بار به جرثقیل خودداری کنید.

برای دیدن کارگاه با ما تماس بگیرید

09122971184 

09901031604

Saturday - Thursday
09:00 AM - 06:00 PM

Friday
14:00 AM - 17:00 PM

درباره ما