- درباره ما


آذران وزنه


شرکت آذران وزنه پویان به عنوان یک  شرکت متخصص و صاحب سبک 

این شرکت توانایی ارایه تجهیزات جانبی جرثقیل سقفی نظیر، شین بسته برق رسان جرثقیل ، شین باز برق رسان جرثقیل، سی ریل، ریل کابل و کابل تخت و قرقره برق رسان جرثقیل، کابل، کابل جمع کن، لوازم یدکی نظیر راهنمای طناب ، کمربند، لنت ترمز، قلاب، ملحقات برقی نظیر اینورتر یا درایو، کنتاکتور، رله و همچنین توانایی ارایه خدمات تعمیر و نگهداری و ارایه تعمیر و نگهداری را دارا می باشد.

ما طیف گسترده ای از جرثقیل ها را برای کاربردهای سبک و فرآیندهای سخت ارائه می دهیم. ارائه استاندارد ما با تجهیزات اولیه با کیفیت بالا یا ارائه پیشرفته با ویژگی های و تکنولوژی بالا  است. ما همچنین می‌توانیم یک راه‌حل سفارشی برای فرآیندهای شما ارائه دهیم.

جرثقیل های سقفی ما از آخرین فناوری برای افزایش ایمنی و بهره وری کسب و کار مشتریان خود استفاده می کنند. ویژگی‌های هوشمند ما پیشرفته‌ترین عملکرد جرثقیل را در بازار امروز نشان می‌دهد. جرثقیل های سقفی صنعتی ما نشان دهنده کیفیت سطح بالای هستند که از یک جزء تا یک فرآیند کامل شروع می شود.


آذران وزنه


روال کاری شرکت آذران وزنه پویان


 مشخصه متمایز کننده شرکت آذران وزنه پویان، ارایه طراحی های ابتکاری و متنوع، ارایه طراحی بر اساس استاندارد، ارایه دفترچه محاسبات برای تمامی تجهیزات، ارایه نقشه های مهندسی بر اساس استاندارد می باشد .

تامین محصولات و سرویس های مورد نیاز شرکت یک هنر است. مدیریت شایان در تامین کالا یعنی هنر تهیه ی محصولات و کالاهای مورد نیاز خود از منبع شایسته. از آن جایی که این وظیفه مامور خرید شرکت است، این فن را به عنوان مامور خرید باید به خوبی فرابگیرد و در آن چیره دست شود.
انتخاب یک تامین کننده ی دلسوز برای کالاهایی که قصد خرید آن را دارید، در هزینه های یک شرکت تاثیر مستقیم و به سزایی دارد؛ پس می بایست برای انتخاب صحیح فروشندگان مراحلی را پشت سر بگذاریدتا به انتخاب خود یقین پیدا کنید و سپس کالای خود را از تامین کننده انتخاب شده تهیه کنید.

 
 
 
 

شما در تامین لوازم شخصی خودتان هم به بعضی از این موارد دقت می کنید که مثلا وقتی می خواهید یک تلفن همراه بخرید، قطعا به فروشگاه های مختلفی مراجعه می کنید، تلفن های همراه را می بینید، کیفیت ظاهری آن را با تعمق بررسی می کنید و در زمان پرسیدن نقاط مبهم کالای خود، پاسخ ها و نوع برخورد فروشنده را در نظر می گیرید. حتی به فروشگاه و چیدمان ظاهری آن هم نگاه می کنید.
ممکن است بعضی از شما که وقت بیشتری دارید، در اینترنت جستجو کنید و آنجا هم تلفن های همراه را با قیمت و کیفیت های گوناگونی در فروشگاه های آنلاین پیدا کنید. ببینید کدام فروشگاه با چه قیمتی تلفن همراه مورد نظرتان را می فروشد و چه خدماتی ارائه می دهد. البته سلیقه هر فرد نیز برای انتخاب فروشگاه متفاوت از دیگری است.
همه ما نیاز داریم که یک سری افراد برای ما کالاهایی را تامین کنند و نیازمند این هستیم که همیشه با تامین کننده های جدید و قوی تر آشنا شویم و با آنها کار کنیم، در مواردی پیش می آید که ما نمی توانیم تامین کننده مطلوبی برای کالایمان پیدا کنیم

 
آذران وزنه

 


 

 تامین قطعات یدکی  تجهیزات جانبی جرثقیل سقفی

 
آذران وزنه


اجرای پروژه های ساخت جرثقیل سقفی

13

جرثقیل دو پل

25

جرثقیل بازویی

34

طراحی،ساخت و نصب قطعات یدکی

75

جرثقیل سقفی ۱۰ تن و ۵۰ متر

  • همیشه لازم نیست جرثقیل بخرید.  یک بسته خدمات عملیاتی پویا است که جرثقیل های ممتاز را با هزینه ثابت ماهانه در اختیار شما قرار می دهد. فقط جرثقیل را برای یک دوره ثابت - معمولاً 3 تا 5 سال - با شرایط منعطف و مطابق با بودجه شما اجاره کنید. با کمک متخصصین جرثقیل ما، دقیقاً جرثقیل مورد نیاز خود را از مجموعه محصولات انتخاب کنید. در حال حاضر می توانید جرثقیل های سقفی ، جرثقیل های بارویی و جرثقیل های بالابر زنجیره ای را با ظرفیت بالابری تا 20 تن اجاره کنید. هنگامی که نیازهای تولید شما تغییر می کند، جرثقیل ها را می توان برای مطابقت با نیازهای جدید شما با سایر مدل های جرثقیل تطبیق داد یا حتی تغییر داد. همچنین از جرثقیل های اجاره ای شما با خدمات منظم، از جمله تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و نظارت از راه دور مراقبت می کنیم.

 
 
 
 
 
 
 
 

شرکت آذران وزنه پویان با توجه به ارتباطات حسنه خود با تمامی برندها و نمایندگان فروش در زمینه جرثقیل سقفی قادر به تهیه و توزیع تمامی لوازم جرثقیل سقفی می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده شرکت آذران وزنه پویان می تواند بهترین انتخاب برای شما مشتریان عزیز در تامین جرثقیل سقفی، قطعات و لوازم مرتبط با آن باشد.

 

تولیدات:

 شرکت آذران وزنه پویان با استفاده از پرسنل متعهد و مورد اطمینان در صنعت کشور دارای تجربیات زیادی در زمینه تولید قطعات صنعتی می باشد؛ که هرکدام از سازندگان تولیدات این مجموعه دارای تخصصهای مربوط به ساختن قطعه مورد نظر می باشد؛ که تمامی قطعات ذکر شده با کیفیت بالا و استانداردهای روز دنیای تولید می باشد.

اقلام تولیدی این شرکت به شرح ذیل می باشد:

ساخت انواع کابین (ثابت-روباز-متحرک)

ساخت انواع جرثقیل(سقفی-دروازه ای-نیم دروازه ای-بازویی)

ساخت انواع ضربه گیر(ضربه گیرهای ثابت و متحرک در ابعاد مختلف)

ساخت تابلوبرق(انواع و اقسام تابلوبرق با IP و استاندارد مربوط و مونتاژ تابلوبرق)

لوازم خط برق(سی ریل و متعلقات)

لوازم خط برق رسان صنعتی( باکس ریل و قرقره های مربوطه)

انرژی گاید یا زنجیرکابل ( طراحی و ساخت انواع زنجیرکابل های فلزی)


آذران وزنه


ماموریت ما در قبال مشتریان


آنچه که به شرکت آذران وزنه پویان قدرت و انگیزه در مسیر موفقیت را می دهد داشتن یک چشم انداز دقیق نسبت به آینده می باشد.

ما با تجربه ای که در تولید لوازم جرثقیل سقفی و جرثقیل داریم توانایی رقابت با شرکتهای خارجی را برای خود یک اجبار و نیاز می دانیم.

به جرائت می توان گفت قیمت پایین و کیفیت بالا یکی از برگه برنده های این مجموعه می باشد.

این شرکت با ایده های خلاقانه نسبت به تولید لوازم جرثقیل سقفی این امکان را فراهم کرده است تا با شرکت های خارجی رقیب توانایی رقابت را داشته باشد.

ماموریت و چشم انداز شرکت آذران وزنه پویان کمک به صنعت در تولید جرثقیل سقفی و لوازم جرثقیل سقفی می باشد که این سهم را مدیون داشتن همکاران محبوب و مجرب در شرکت آذران وزنه پویان می داند.

یکی دیگر از ماموریت های این شرکت کوتاه کردن دست شرکت های خارجی در تولید لوازم جرثقیل سقفی می باشد؛ که از برون رفت پول این مملکت جلوگیری کند


هدف ما :

هدف ما کوتاه کردن دست افراد سودجو از صنعت جرثقیل سقفی می باشد؛ بدین منظور که سعی شده با استفاده از انواع سیستم های اطلاع رسانی در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به درخواست ها باشیم تا در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه دهیم تا درخواست کننده جرثقیل سقفی و لوازم بیشترین رضایت را از مجموعه ما داشته باشند

 

خط مشی : 

ما توسط روحیه کارآفرینی و اشتیاق به تعالی هدایت می شویم. ما به جسارت پاداش می دهیم، برای کنجکاوی ارزش قائل هستیم و فرصت ها را در چالش ها می بینیم. هرگز راضی به ایستادن نیستیم، ما در سفری  هستیم که هدف آن شکستن مرزهای امکان در صنعت ماست.

از زمان تاسیس این شرکت، بر این باور و هدف بودیم که تمام فعالیت های خود را با سه ارزش هماهنگ کنیم: پایداری، کیفیت و رهبری. هر یک از این ارزش ها بر پایه سلامت و ایمنی استوار است. لوگوی ما نماد تعهد ما به این ارزش ها است.

برای دیدن کارگاه با تماس بگیرید

09122971184

09901031604

Saturday - Thursday
09:00 AM - 06:00 PM

Friday
14:00 AM - 17:00 PM

تماس با ما