جرثقیل بازویی 

آذران وزنه


دانش فنی تخصصی همراه با تجربه اجرایی غنی


آذران وزنه پویان یک گروه پیشرو در صنعت جرثقیل بازرویی ؛ جرثقیل سقفی و ... از مشاغل بالابری است که به طیف گسترده ای از مشتریان از جمله صنایع تولیدی و فرآیندی، کارخانه های کشتی سازی، بنادر و پایانه ها خدمات رسانی می کند. صرف نظر از نیازهای بالابری شما، آذران وزنه پویان متعهد است که تجهیزات و خدمات بالابری را به شما ارائه دهد که ارزش و اثربخشی تجارت شما را افزایش دهد. پویان در وب سایت شرکتی  .ما موجود است

ا


 

ما همیشه به بهبود کارایی و عملکرد مشاغل در انواع صنایع اختصاص داده ایم. و ما این کار را با ارائه مداوم تجهیزات بالابر و خدمات قابل اعتماد مردم انجام داده ایم. هنگامی که آذران وزنه پویان را انتخاب می کنید، منبع منحصر به فردی از تجربه و دانش جهانی را به دست می آورید که با دانش محلی ترکیب شده است تا راه حل های بلند کردن خود را تقویت کنید و ایمنی و بهره وری خود را افزایش دهید. اطلاعات بیشتر در مورد آذران وزنه

 
آذران وزنه


10

 سال سابقه در صنعت جرثقیل

 



تعیین کلاس کاری جرثقیل

صنعت حمل و نقل مواد در آستانه انقلاب تکنولوژیکی قرار دارد که خطوط بین حوزه فیزیکی و دیجیتال را محو خواهد کرد. امروزه می‌توانیم ببینیم که چگونه فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی، شبکه‌های بی‌سیم پیشرفته یا وسایل نقلیه کاملاً خودمختار، تفکر ما را درباره آنچه ممکن است و چه چیزی نیست مختل می‌کنند. آذران وزنه پویان سابقه ای در زمینه نوآوری های شکل دهنده صنعت برای بیش از 10 سال دارد. 

آذران وزنه پویان برای تضمین موقعیت خود با پیشنهاد منحصر به فرد، شروع به تعریف یک استراتژی دیجیتال جدید کرده و چندین پروژه تحقیق و توسعه را آغاز کرده است تا ببیند فناوری‌های نوظهور چقدر برای صنعت حمل و نقل مواد قابل اجرا هستند. موقعیت ما به‌عنوان بزرگ‌ترین بازیگر در صنعت بالابری به پلت‌فرم‌های فناوری این امکان را می‌دهد که بزرگ‌تر شوند و در ازای آن، از اقتصاد حاصل سرمایه‌گذاری کنند.

 
آذران وزنه


 



آذران وزنه



شرکت آذران وزنه پویان یک گروه پیشرو در کشور  است که به طیف گسترده ای از مشتریان از جمله صنایع تولیدی و فرآیندی، کارخانه های کشتی سازی، بنادر و پایانه ها خدمات ارائه می دهد. آذران وزنه پویان راه حل های افزایش بهره وری و همچنین خدماتی را برای تجهیزات بالابر در تمام برندها ارائه می دهد.

کسب و کار بالابر در آذران وزنه پویان ، ما فقط تجهیزات  شما را بالا نمی بریم، بلکه کل کسب و کارها را بالا می بریم. ما دانشی در زمان واقعی از نحوه عملکرد میلیون ها دستگاه بالابر داریم. ما از این دانش شبانه روزی استفاده می کنیم تا عملیات مشتریان خود را ایمن تر و پربازده تر کنیم.

 

استراتژی ما بر پنج پایه استوار است: رشد، سودآوری، مشتریان، افراد و فناوری است. ما همچنین می خواهیم بهترین سودآوری را در بین همتایان خود داشته باشیم. رشد سودآوری به شدت با رضایت مشتری، مشارکت کارکنان و یک پیشنهاد نوآورانه مرتبط است. یک شرکت پیشرو در صنعت که در رشد سودآور سرآمد است، ابزاری برای سرمایه گذاری در محصولات و خدمات نوآورانه، جذب و دستیابی به بهترین استعدادها و ارائه مداوم تجربه مشتری در سطح جهانی دارد.

برای حمایت از تقاضای رو به رشد مشتریان برای راه حل ها، محصولات و خدمات جامع تر، تصمیم گرفتیم که جاه طلبی های خود را فراتر از انتقال به جریان مواد گسترده تر گسترش دهیم.

با تماس بگیرید

021- 88722016

Saturday- Thursday

09:00 AM - 06:00 PM

Friday
14:00 AM - 17:00 PM

تماس با ما